Breuk, Retourneren en Garantie

Breuk

Wanneer iets beschadigd  aankomt is dat in de eerste plaats natuurlijk erg vervelend. Door onze aandacht voor het verpakken van onze producten proberen wij dit natuurlijik te voorkomen, maar helaas is het niet volledig uit te sluiten.

Heb je je producten beschadigt ontvangen, dan verzoeken wij je ons daarvan direct, doch uiterlijk binnen 2 dagen hiervan in kennis te stellen. Dit kunt je doen door een e-mail met foto's van de beschading, het bestelnummer en het artikelnummer te sturen aan webwinkel@tasty-gifts.nl. Nadat wij dit beoordeeld hebben en indien akkoord sturen wij, uiteraard kosteloos, een nieuw exemplaar toe.

Retourneren

Valt een product toch wat tegen en wil je terugsturen, neem dan binnen 30 dagen na ontvangst van het pakket contact met ons op, dit kan door dit retourformulier per e-mail aan ons terug te sturegen of telefonisch, wanneer je telefonisch contact opneemt dan sturen wij je een retourformulier toe. Na het melden van de retour heb je 14 dagen om het terug te sturen. De kosten voor het retourneren van een of meerdere artikelen betaal je zelf.

Artikelen die je wilt retourneren dienen uiteraard onbeschadigd en ongebruikt te zijn. Tevens moeten ze voorzien zijn van de oorspronkelijke verpakking incl. kaartjes, stickers en eventuele cadeauverpakking.

Wij betalen het aankoopbedrag van de heenzending binnen enkele werkdagen, doch uiterlijk binnen 14 dagen aan je terug. We behouden ons het recht voor om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van jouw is gebeurd. Wanneer de gehele order wordt teruggestuurd betalen wij uiteraard ook de eventueel betaalde bezorgkosten terug.

Uitgesloten van recht op retour zijn;

  • Producten die bedoeld zijn om deze te nuttigen;
  • Producten die speciaal voor jou besteld zijn en normaliter niet behoren tot ons eigen assortiment;
  • Producten die op verzoek aangepast of gepersonaliseerd zijn;
  • Aangeschafte cadeaubonnen.

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.